Nova era

 Guess who's back, back again?


In po tem kratkem glasbenem predahu sledi vprašanje. Me je kdo pogrešal? :)

Pogrešali ali ne, vsaj zase vem, da sem kar pogrešala tale blog. Bi pa rekla, da sama sebe kar precej spominjam na Cerkniško jezero. Poniknem, nato pa se čez nekaj časa spet prikažem. Sploh v zadnjih parih mesecih sem se večkrat prikazala na platformi, kjer blog domuje. In razmišljala: "Kaj hudiča naj naredim s tabo?".

Naj blog izbrišem? Ne, ne morem, ko pa je na njem zabeleženo toliko spominov. Pa sem ga v zadnjih treh letih želela izbrisati kar dvakrat. Za pisanje pa tudi nisem imela časa ob vsem, kar se mi je dogajalo v življenju. In že kar slišim, kaj bi mi rekla Taru. Da so me sami izgovori (ne ji tega povedati, ampak ima kar prav).

V zadnjem času pa imam/sem imela malo več časa zase. In na eno leno nedeljo sem se odločila pokukati na blog, da za foro vidim, če je bilo letos sploh kaj obiska na strani. Objavljala tako nisem nič, zadnja objava je bila iz leta 2021, torej obiska ne bi smelo biti, ne?

Obisk v letu 2022

Jap, tako je, čez 1000 ljudi je samo letos bralo moje objave. Ni slabo za nekoga, ki je bil v blogerski penziji, sploh ne in hvala vsem. Na moje veliko presenečenje se je med letošnjimi branimi objavami znašlo kar precej objav iz časa mojega EVSa, kar je bilo skoraj sedem let nazaj (o moj bog, že!?). To me je spodbudilo, da sem nekaj teh zapisov prebrala tudi sama. In ugotovila, da res pogrešam pisanje.

Ker se tudi sama približujem novi eri, v zadnjem času pa sem dobila precej inspiracije tudi od zunanjih dejavnikov, je padla odločitev. Kaja prihaja iz blogerske penzije in bo ponovno začela pisati blog! Urnik sicer ne bo tako tedenski kot je bil, ko sem objavljala s Portugalske in dnevni, kot je bil med projektom 365 dni bloganja. Potrudila pa se bom, da od časa do časa kaj objavim. In kateri dan bi bil bolj primeren za objavo v novi eri kot zadnji dan stare ere? :)

Navsezadnje pa sem od takrat, ko sem objavila prvo objavo, tudi sama odrasla in mora biti temu primeren tudi izgled mojega bloga, sem se odločila, da ga malo sfriziram. Stvari se pač spreminjajo in iskreno, čas je že bil za osvežitev. Kako vam je všeč nov izgled?  

Torej, vsi, ki ste šele zdaj naleteli na moj blog in me začeli brati, dobrodošli. Vsi, ki pa ste me že brali in ste v vseh teh letih bili moji redni bralci, pa dobrodošli nazaj. Se (ponovno) beremo v 2023. ;)

Priljubljene objave