Št. 144 - Iskanje slovenskih sladkarij: misija nemogoče

Januarja sem za svoj rojstni dan v paketu, ki je prišel iz Finske, dobila kopico finskih sladkarij. Februarja, ko je bilo potrebno poslati rojstnodnevni paket na Finsko, pa sem uslugo želela vrniti s slovenskimi sladkarijami.

A sem kmalu ugotovila, da je ponudba sladkarij, narejenih v Sloveniji, res skromna.

Ko sem spraševala naokrog, če kdo slučajno pozna kakšno slovensko sladkarijo, ki je jaz ne poznam, sem med drugim dobila naslednje odgovore: Domačica, čokoladi Dorina in Milka, Haribo, Kiki, Pet, Mentos, Tic tac bonboni, Manner napolitanke, Viki krema...

Vse lepo in prav, vse te stvari so res dobre, ampak nobena izmed njih ni proizvedena v Sloveniji. Moj glavni namen pa je bil Taru poslati čim več slovenskih proizvodov.

Po res obširni Google raziskavi in (pre)dolgem buljenju v bonbone, čokolade ter branju deklaracij, da so prodajalke v trgovini že čudno pogledovale proti meni, se mi je končno nasmehnila sreča.

Na Finsko sem tako poslala bonbone Šumi, približno deset različnih okusov Frutabel in čokolado Gorenjka. In (hvalabogu) z darilom Taru popolnoma navdušila. O temi, zakaj imamo pri nas tako skromno ponudbo domačih sladkarij, pa mogoče kdaj drugič.

Priljubljene objave