Št. 21 - Nov izgled bloga

Mogoče ste že v zadnjih dveh dneh opazili, da se je blog počasi, korak za korakom, spreminjal. Mislim, da je bila sprememba potrebna, saj sem pri prejšnjem izgledu vztrajala skoraj dve leti. Zato je v petek padla ideja, da Kajine avanture spravim v red.

Dobra ideja, kajne? Ne, če si jaz - popoln amater na tem področju. Ampak po dveh dneh dela mi je le uspelo!

Kaj je torej novega na strani?

Najbolj vidna sprememba je naslovna slika, ki mi je hkrati predstavljala največji izziv, ker na področju grafičnega oblikovanja pa res nimam nobenih izkušenj. Približno trikrat sem že želela vreči puško v koruzo, enkrat pa celo kontaktirati bivšega EVS kolega Zsolta. Ker on to obvlada in je res mojster na svojem področju. Pa sem na koncu imela s sliko še najmanj dela in bila gotova v, reci piši, petnajstih minutah.

Tema mojega bloga je do sedaj vsebovala roza barvo. Katere sem se že zdavnaj naveličala in se odločila, da jo spremenim v modro. V ožjem izboru barv sta bili tudi rumena in zelena, ampak mislim, da modra barva trenutno tudi meni osebno najbolj ustreza. :)

Novost na blogu pa so tudi zavihki v opravilni vrstici. Dodala sem jih izključno zaradi tega, ker je bilo iskanje starih objav po arhivu ob strani nepregledno. In ker je tudi moj blog skozi dve leti šel čez, recimo temu tri obdobja, sem objave tako tudi razdelila.

Prvo obdobje je seveda moj EVS, tako da vse objave povezane z mojim projektom najdete na zavihku EVS Portugalska. Drugo obdobje rada imenujem "prehodni čas" in objave od takrat se nahajajo pod zavihkom To in ono. Tretje obdobje pa je seveda moje enoletno bloganje in vse objave, ki jih bom v tem času objavila, se že in se bodo nahajale v zavihku 365 dni bloganja. Če pa bi mi kdo rad sledil na Facebooku ali Instagramu, pa lahko povezavi do obeh mojih profilov najde na zavihku Sledi mi.

In za nekaj časa je to dovolj sprememb. Recimo, da za približno dve leti. :P

Priljubljene objave