Št. 22 - Najbolj nagravžni bonboni na svetu

Zadnjič je Cool fotr Jani na Facebooku objavil video challenge oziroma izziv z najverjetneje najbolj nagravžnimi bonboni na svetu. Moram reči, da čisto razumem Tejo in njene odzive na okuse teh bonbonov. Kak teden nazaj sem jih tudi sama imela priložnost poskusiti.

Bilo je na snemanju filma z Loke Studio (več o tem tukaj) in med čakanjem, da bom na vrsti za snemanje svojih scen, mi je bila ponujena Bean Boozled vrečka, v kateri so bili trije bonboni. Moja prva asociacija je bila, da izgledajo kot bobki vseh okusov Bertija Brucha iz serije Harry Potter. 

In celotna stvar res zelo spominja na to. Pri prvem bonbonu sem imela srečo in sem dobila tutti frutti okus. Srečo sem imela tudi pri drugem bonbončku, čeprav se okusa zdajle ne spomnim. Manj sreče pa sem imela pri zadnjem, tretjem poskusu, saj sem namesto salmiakkija okusila žlahtnost dihurjevega spreja. Jaz pa sem res upala, da bom dobila salmiakki. :/

Če Taru ne bi živela tako daleč, bi jo poskusila prepričati, da tudi midve posnameva video, kako jeva te bonbone. Ker mislim, da bi bile reakcije res neprecenljive. :)

UPDATE: Če vam v objavi ne prikaže videa, ga lahko pogledate na tej povezavi.

Priljubljene objave