Poniknila sem

"Si ti sploh še živa?", "Nič te ne vidim.", "Kje se skrivaš?", "Kam si poniknila?",  "A boš napisala kak nov blog?"...

Teh in podobnih vprašanj sem se v preteklih treh mesecih naposlušala še pa još. Enostavno nisem imela motivacije za pisanje. Mutti me je večkrat želela nabrcati v rit in me spraševala, če se mi ne zdi škoda, da je blog postal zanemarjen.

Res je, blog sem v zadnjih treh mesecih kar zanemarila. Sama temu rajši rečem zavestni in načrtovani umik zaradi predelovanja stvari, ki so se nabirale skozi dve leti in pol. In teh stvari je bilo ogromno, mimogrede. To je bil nujen korak v resetiranju same sebe, k sreči pa sem se ga lotila še pravočasno.

Poleg predelovanja tega in onega sem bila hkrati v dilemi, kaj storiti z blogom. Včasih sem brala stare zapise in podoživljala stvari, ki so se v tistem času zgodile. A vseeno nisem imela želje, da blog pišem naprej, zapreti pa ga tudi nisem želela. Zato je na trenutke spominjal na spodnji scenarij.

Vir: giphy.com

No, s tem je sedaj konec. Vsakič, ko se hočem motivirati, si rečem "Kaja, daj bodi vsaj malo produktivna in koristna." in zaenkrat tak način motiviranja pri meni deluje. Lansko leto sem v blog vložila čisto preveč energije in časa, da bi ga sedaj kar pustila propasti. Zato sem se odločila, da ga je treba spet oživeti. S to idejo se poigravam že kar nekaj tednov, zdaj pa sem sama sebe končno spet brcnila v rit in s tipkovnice končno obrisala prah.

Spet bom pričela z objavljanjem. Če so se teme mojega bloga večinoma vrtele okoli EVS izkušnje, pa bodo objave sedaj različne. Mogoče bo to kakšna misel, smešna slika, pesem, razmišljanje... Prav tako ni nujno, da bom pisala v samo enem jeziku. Časovni razmik objav bo prav tako drugačen kot ponavadi. Do sedaj sem bloge večinoma objavljala enkrat tedensko oziroma po januarju letos takrat, ko se je v mojem življenju zgodilo karkoli zanimivega. Zdaj pa novih blogov ne bom objavljala samo enkrat tedensko, ampak vsak dan. In to kar eno leto.

To bo verjetno kar precejšen izziv, ker kaj pa če me še pred iztekom enega leta mine do vsega? No, sredi septembra lanskega leta me je minilo tudi do EVSa, pa sem vseeno ostala na Portugalskem do konca. Tako da... Če sem vztrajala takrat, bom tudi zdaj. Ker sem trmasta čisto po Padretu.

Vse jasno? Jutri torej začnem zares. Ready, set, go! :)

Priljubljene objave