Št. 1 - Toše Proeski

Na današnji dan pred desetimi leti je umrl Toše Proeski.

Kar predstavljam si sedaj svojega kolega, kako ob naslovu in prebiranju prvega stavka zavije z očmi in zagodrnja "Pa ne spet Toše.".

Naj so ga ljudje poslušali ali ne, dejstvo je, da je bil Toše eden izmed popularnejših glasbenikov na območju nekdanje Jugoslavije. In tudi eden izmed prepoznavnejših Balkanskih pevcev. Sama sem prvič slišala zanj leta 2004, ko je predstavljal Makedonijo na tekmovanju za pesem Evrovizije. In čeprav nikoli nisem bila njegova hardcore fanica, si nekatere njegove pesmi zavrtim še danes. Še danes se spomnim, kje sem bila, ko sem izvedela, da je umrl. Deset let nazaj sem obiskovala prvi letnik srednje šole in na tisti dan smo z razredom odšli na ekskurzijo v Novo mesto.

Verjamem, da če bi bil Toše danes še vedno živ, bi bil verjetneje še bolj uspešen in še bolj popularen, kot je bil deset let nazaj. A mnogi ne vedo, da Toše ni bil samo pevec. Znan je bil tudi po svoji humanitarnosti, ki je zaradi svojega prispevka k dobrodelnosti prejel priznanje Matere Tereze, hkrati pa je bil tudi Unicefov ambasador dobre volje. Prepričana sem, da je ravno kombinacija estradnika in humanitarca veliko pripomogla k njegovi popularnosti.

Na današnji dan pred desetimi leti je umrl Toše Proeski. Balkanski Elvis Presley, kot so ga oklicali mediji. Zame pa bo vedno ostal pevec z enim izmed boljših glasov med pevci.


Priljubljene objave