Kaja je nazaj!

Helou, vsi prisotni (in prisebni, načelnik)! :)

Evo, držim svojo obljubo, ki sem jo dala v zadnji objavi. Današnja objava bo malce krajša, saj moj namen ni, da v en blog stlačim vse stvari, pri katerih sodelujem, sem se jih lotila in jih nameravam do konca leta izpeljati. Pa začnimo najprej tam, kjer smo končali.

Torej... Moj EVS je, vsaj formalno, zaključen! O tem, zakaj formalno, malenkost kasneje. Končno zaključen, z drugimi besedami. S to trditvijo se nihče izmed mojih sotrpinov (z izjemo moje cimre) ne bi strinjal. In če sem res, ampak čisto zares načrtovala, da si bom po tem letu vzela nekaj časa zase, da si odpočijem... Sem bila v hudi zmoti.

Zaradi sodelovanja pri ogromno projektih mi časa bolj kot ne primanjkuje in iskreno se mi zdi, da sem zdaj bolj aktivna kot na Portugalskem. V takšnih primerih bi bilo še najbolje, če bi znanstveniki iznašli nekakšen način kloniranja, da bi potem vse to, kar sedaj opravljam kot prostovoljka na kvadrat, poleg mene opravljala še ena Kaja.

Zakaj prostovoljka na kvadrat? Zato, ker sem trenutno prostovoljka v ne samo enem, ampak kar dveh mladinskih centrih v Zasavju. V Trbovljah in Zagorju. Na nek način sem se z odločitvijo, da bom aktivna tudi v MCZOSu (kratica za Mladinski center Zagorje ob Savi) vrnila h koreninam, kajti še preden sem postala prostovoljka v MCTju, sem bila prostovoljka tam. In zakaj točno sem se odločila za delo na dveh različnih koncih? Zato, ker v Trbovljah sodelujem pri stvareh, ki jih ni v Zagorju in obratno. Simpl ko pasulj.

Poleg prostovoljstva pa sem se v začetku februarja spopadla s še enim izzivom: postala sem mentorica. V Trbovlje je za eno leto kot EVS prostovoljka prišla Csilla (izgovori se kot Čila) iz Romunije in ker je moja EVS izkušnja še vedno zelo sveža, sem tako postala njena mentorica. Zanimivo je, da sem na ta način še vedno vključena v EVS življenje, a razlika je seveda ogromna. Kako se bom pri tej nalogi odrezala, bomo pa še videli. Vsekakor se bom v tem letu maksimalno potrudila in poskušala biti čim boljša mentorica. :)

Kot že rečeno na začetku, seveda to niso edine stvari, pri katerih sodelujem. A ker mislim, da si vsaka izmed teh stvari zasluži lastno objavo, jih bom razkrivala počasi. In mogoče s kakšnim razkritjem poskrbela še za kakšno presenečenje. :)

Za konec pa samo še manjši namig glede naslednje objave: spremljajte TV SLO3 jutri ob 17:00.

Kmalu se spet beremo! :)

Priljubljene objave