Dragi Božiček...

Se me še spomniš? Seveda se me, saj imaš vendar dober spomin. Dolgo se že nisva slišala. Zato tudi ne vem točno, s katerimi besedami pričeti. A mislim, da je po dolgih letih spet prišel čas, da v poplavi vseh pisem prejmeš tudi mojega.

Čeprav sem resnico o tebi izvedela že štiri leta prej, si vse tja do mojega desetega leta vsako leto prejel pismo z mojimi željami. Spomnim se, da sem si pri tistih letih za darilo največkrat zaželela igrače, predvsem Lego kocke. O tem, da sem namesto njih vsako leto dobila Barbiko, se bova ob priložnosti še pogovorila. Nikar ne misli, da sem pozabila na tvoje lapsuse. :P

Potem pa sem se pri desetih letih nekako odločila, da sem že "preveč odrasla" za pisanje pisem. A zdaj, ko sem zares odrasla oseba, te v tem pismu ne bom več prosila za igrače. Prosila te bom za nekaj čisto drugega. Kar pripravi se, moj seznam želja bo kar dolg. :)

Verjetno veš (itak, da veš, saj si vendar Božiček), da to leto nisem živela v Sloveniji. In če sem iskrena, Portugalska je res lepa država, ampak ni je lepše države, kot je moja Slovenija. Ampak ok, pustimo zdaj to. Prav tako verjetno tudi veš, kje vse sem to leto preživela večino svojega časa. Če si slučajno pozabil, delala sem v šolah, domu za ostarele, ustanovi za ljudi s posebnimi potrebami in sirotišnici.

Letos te prosim, da vsem tem ljudem za darilo prineseš nekaj, kar bodo v prihodnjem letu (in prihodnosti nasploh) potrebovali. Otrokom v šoli tako prinesi dobre ocene, stanovalcem Santa Case zdravja, uporabnikom Cercija čim več lepih dni in veselja, otrokom v Terri pa družino.

Ker ti, dragi moj Božiček, veš vse, si zagotovo seznanjen tudi s tem, da sem v vsem tem letu spoznala ogromno novih ljudi, z nekaterimi pa tudi vsakodnevno preživljala svoj čas. Ne smem pa pozabiti omeniti tudi vseh tistih, ki sem jih spoznala že pred tem letom. In nekateri izmed njih imajo v mojem življenju res posebno mesto. Vem, da ima vsak od njih svoje lastne želje, zato te prosim, da jim prineseš tisto, kar so ti v svojih pismih napisali sami.

Imam še eno željo za mojo prijateljico Taru, ki prihaja iz iste države kot ti. Ker si vseved, seveda veš, da bo praznike preživela doma na Finskem pri svoji družini. Prosim, da ji za božič pošlješ eno res ogromno pošiljko snežnega meteža, da bo lahko skupaj s svojimi najbližjimi v snegu delala angelčke in naredila sneženega moža. :)

Moje sosede, Brigito, Matjaža in Majo, tudi že poznaš. Zaupala ti bom skrivnost. Njih štejem pod člane moje družine in ravno zato te bom prosila za nekaj res posebnega. A lahko za njih zrihtaš čim manj stroškov za naslednje leto? Saj veš, pripravljajo se na prav poseben dogodek in mislim, da bi bilo to zanje res lepo darilo. Pa če lahko, jim prosim povej, da komaj čakam, da jih spet vidim.

Prosila bi te še nekaj za svojo družino. Ker jim na žalost želje, da bi se pod drevescem znašla jaz, ne morem uresničiti, te prosim, da vsem trem prineseš ogromno zdravja. Če pa imaš v katerem izmed svojih žepov kak evro preveč, pa ne bo škodilo, če jih pod drevescem pričaka tudi to. Pa povej jim, da jih imam neskončno rada. Do najbolj oddaljene galaksije in nazaj. In da jih pogrešam.

Ker pa ti to pismo le pišem jaz, se mi zdi fer, da si tudi sama nekaj zaželim. Mislim, da sem bila to leto pridna. Sicer vsak posameznik zase misli, da je bil skozi vse leto priden, ampak zase lahko rečem, da sem se res trudila, da letos nisem počela bedarij. Čeprav vem, da mi boš tiste majhne spodrsljaje, ki sem jih vseeno ušpičila, oprostil. :)

Vem, da mi moje največje želje ne boš mogel izpolniti, kajti vem, da mi nihče na svetu ne more nazaj vrniti mojega ata. Ker pa sem prepričana, da imaš vsepovsod dobre veze, bi te prosila, da jih letos uporabiš in mojemu atu, kjerkoli že je, sporočiš, da ga pogrešam, ga imam rada in da mi je žal, da se pred njegovim odhodom nisva uspela videti.

Prosim, da mi letos prineseš najprej zdravje, potem srečo, ne bom pa se branila tudi službe. Verjetno se sedaj sprašuješ, zakaj nisem izrazila želje, da mi prineseš ljubezen. Veš, odločila sem se, da to željo, glede na izkušnje iz preteklih nekaj let, letos izpustim. Ampak veš, česa se pa (poleg zdravja, sreče in službe) res ne bi branila? Nove Harry Potter knjige v slovenščini, če je mogoče. Pa čokolade. :)

Upam, da nisem bila preveč zahtevna in da ti bo uspelo vse zgoraj naštete želje tudi izpolniti. Hvala, za tvoj čas.

Kaja

PS. Opravičujem se, ker sem ti pismo napisala v elektronski obliki."Technology freak", pač.

PPS. Vsem bralcem mojega bloga pa želim, da današnji dan preživite z vašimi najbližjimi in najdražjimi. Želim vam vesel in miren božič. :)

Priljubljene objave