O tortah in novi sostanovalki

Pričetek današnje objave bo malenkost drugačen, saj bom najprej rekla kako o tortah.

Pristno veselje Rite in Paulinha.
Ta teden smo v CJ praznovali kar nekaj rojstnih dnevov. V ponedeljek smo praznovali Ritin rojstni dan, v sredo pa je rojstni dan praznoval tudi Paulinho. Oba sta zaposlena v baru in oba sta ob svojem prazniku dobila tortici. Naredila ju je seveda naša "kraljica tort" Elina. In, kot ponavadi, ni razočarala, saj sta bili obe torti res božanski. Ni kaj, punca se na torte res dobro spozna.

Tretji rojstni dan smo praznovali v petek, ko je rojstni dan praznovala novinka (več o njej v nadaljevanju), v soboto pa je praznoval Gusi. In seveda sta oba (tako kot vsi prostovoljci pred njima) tudi onadva dobila torto. Rojstnodnevne torte so tekom leta postale že "tradicija", tako da me že res zanima, kakšno torto bom sama januarja dobila za svojih 24 let. :P

Zdaj pa je čas, da kakšno napišem še o ostalih stvareh.

V ponedeljek smo na našem sestanku z Miguelom izvedeli, da se je Chiara odločila ostati v Italiji in se z dopusta ne do vrnila nazaj na Portugalsko. Kar pomeni, da smo morale punce v Madalena stanovanju njeno sobo "spraviti v red": stvari, ki jih je pustila tu, zložiti v škatle in prinesti v CJ ter sobo počistiti in pripraviti za novo sostanovalko. To bo najverjetneje kar Alice, saj je že v septembru, ko sta se v stanovanje vselili Gabi in Kiki, izrazila željo po vselitvi. Osebno sem mnenja, da bo to zelo dobra menjava, saj se vseh pet punc v stanovanju nasplošno dobro razume in je že samo misel, da bi zadnje tri mesece živele skupaj, the best! V petek sem zato sobo lepo pospravila, uredila in počistila, tako da je bila lepo pripravljena za Alice, ki se je vselila v soboto zvečer. Yaaaaaaay! :)

Ko že ravno govorim o novih stvareh... V torek se nam je pridružila nova prostovoljka. Ime ji je Charlotte, prihaja iz Belgije in tu bo ostala tri mesece. Ob tem sem se zavedla, da se bo čez natanko tri mesece za 14 izmed nas vse zaključilo: enoletni EVS za prvo dvanajsterico ter Tamijin in Charlottin malenkost krajši EVS. Kar pomeni, da bodo novo skupino prostovoljcev uvajali le Eugen, Guido, Christiana, Domenico in prostovoljka, ki bo v prihodnjih dneh nadomestila Giorgio. Več o njej pa v naslednji objavi.

Poleg nove prostovoljke pa smo v četrtek imeli s PAJ ekipo tudi sestanek za božično aktivnost za otroke. Morali bi ga imeti že pred dvema tednoma, ampak  je Marcelli zdravnik ukazal, da mora počivat. Naslednji mesec bo le postala mamica, a je že pred tremi tedni bila v bolnišnici zaradi popadkov, tako da se je sestanek namesto v CJ dogodil pri Miguelu in Marcelli doma. Kar je bila res zanimiva izkušnja za vse tri (Adama, Taru in zame), saj še nihče izmed prostovoljcev ni bil v njunem stanovanju in smo bili tako prvi, ki so imeli čast to doživeti.

V sredini tedna pa sem prvič, odkar sem januarja objavila prvo objavo (uf, pa kje je že to?) doživela, da je moja objava ("(Ne)primerne objave") presegla 2000 ogledov! Dobro se še spomnim občutkov, ko je zaradi ene objave moj blog v enem dnevu obiskalo čez 1000 ljudi ("Družim se s svojimi namišljenimi prijatelji"), pa ko je ena izmed objav prvič presegla 1000 številov ogledov ("Nazaj študirat? Ja, pajade!"). Nekako sem opazila tudi, da sem za vse te tri novice izvedela tik pred spanjem. :P

Čeprav sem blog začela pisati za svoje prijatelje, kolege in družino, sem tekom vseh mesecev ugotovila, da ga berejo tudi ljudje, ki me ne poznajo ali jaz ne poznam njih. In kaj naj rečem drugega kot hvala. Hvala, hvala, hvala. ;)

Najbolj brane objave vseh časov (z dne 5. 11. 2016, 15:36)

Priljubljene objave