Še 6 mesecev!

Moram k temu naslovu sploh še kaj dodati?

Seveda moram. ;)

Dejansko je drugega avgusta minilo že pol leta moje avanture in s tem mejnikom je polovica EVSa za večino izmed nas že za nami. Say whaaaaaaaaat?!

Zaradi tega razloga je naša vsakomesečna EVStaff aktivnost ta mesec potekala malce drugače. Tako smo drugega ob devetih zvečer odšli na piknik, kjer ni manjkalo dobre hrane in odličnega domačega vina. Po dolgem času sem se spet najedla pršuta in melone, jedla sem tudi zelo dober sir in krekerje, najbolj pa me je navdušil namaz iz morskih sadežev (sicer kupljen v trgovini). Kar je zame zelo presenetljivo, saj razen nekaterih rib nisem ravno ljubiteljica morskih stvari. Tistim prostovoljcem, ki se našega piknika niso udeležili, je lahko res zelo žal, saj je bilo to res lepo presenečenje. :)

6 down, 6 more to go! :)

V petek pa smo imeli v EVS hiši še svoje "privat" praznovanje našega mejnika. Elina se je res potrudila in za to priložnost na steno nalepila opise vseh prostovoljcev, skoraj cel dan pa je preživela tudi v kuhinji in pripravljala razne jedi. Na žalost sem zaradi delovnih obveznosti, ki sem jih imela naslednji dan, morala zabavo kmalu zapustiti, vseeno pa sem se tisti čas, kolikor sem bila v hiši, zelo zabavala.

Čas res hitro teče. Prehitro. Sploh si ne predstavljam, da bo nekega dne napočil čas za odhod. Sicer je res, da se v teh šestih mesecih lahko zgodi marsikaj, a obenem pa jih je treba zdaj maksimalno izkoristiti. In ravno to bom do konca projekta tudi storila.

Z "mojimi" Makedonci. <3
Skratka, v ponedeljek smo imeli rekordno dolg sestanek. Vključno z Miguelovim in EVS sestankom je vse skupaj trajalo tri ure! In še takrat nismo predebatirali vseh stvari. V torek nas je namreč čakal še en sestanek, oziroma bolje rečeno evalvacija obeh izmenjav (Aroma in TOUCH), ki sta potekali v juliju, ter evalvacija EVS kampa. Našo TOUCH skupino je Miguel za naše delo pohvalil, dobili pa smo tudi zelo koristne napotke, kaj naj v prihodnje izboljšamo. Prebrali smo tudi vse komentarje udeležencev in res sem vesela, da je velika večina pozitivnih. Hvala še enkrat vsem, ki ste sodelovali pri izmenjavi in močno upam, da se še kdaj srečamo.

Sicer sem po koncu izmenjave rekla, da potrebujem vsaj nekaj dni počitka, da se naspim in spet pridem k sebi, a po sestanku z Miguelom sem ugotovila, da bom imela časa za to v avgustu dovolj. Zaradi poletnih počitnic je iz našega urnika odpadlo ogromno institucij in tako ta mesec obiskujemo samo Santa Caso, Terro in pa vodimo Bio tržnico. S Taru že računava, koliko časa bova lahko preživeli ob mini plaži ob reki. :)

Ker pa moja cimra naslednji teden odhaja na potovanje v Francijo (smrk, smrk), sva se odločili, da greva pred tem še na plažo v Porto. Danes dopoldne sva se imeli namen namakati v morju, popoldne pa sva nameravali obiskati še Harry Potter knjigarno. Kot veliki Harry Potter oboževalki bi mi bilo zelo žal, če v celotnem letu na Portugalskem knjigarne ne bi obiskala. Psihično sva se že par dni prej pripravljali na zeloooooo dolgo čakanje v vrsti za vstopnice. A je moj izlet padel v vodo, saj me je ponoči dobro prepihalo po križu in je tako Taru Porto obiskala sama, jaz pa se že ves čas po stanovanju premikam po polžje. No ja, bova najin izlet pač prestavili na drugič. :)

Ice ice, baby. :P
Je pa teden zame minil tudi v znamenju čiščenja. Skoraj vsak dan sem namreč počistila nekaj v stanovanju. Kopalnica v najini sobi in sama soba sta bili tako v mojem tedenskem planu. V nikakršnem planu pa ni bilo čiščenje hladilnika. Ko sem prejšnji teden malo bolje pogledala v notranjost, me je skoraj zadela kap. Iz zadnje strani se mi je naravnost v obraz smejala res ogromna ledena gora. Preostalo mi ni nič drugega kot to, da sem se oborožila z brisačami in sušilnikom za lase ter počasi odtajala ves led. In v nekem trenutku je ogromna gmota ledu kar sama od sebe padla na brisačo. Yaaaay, problem rešen! Ker pa sem že ravno bila v elementu, sem isto storila tudi z zamrzovalnikom. Naslednji dan pa počistila še preostalo kuhinjo. In s tem dejanjem za nekaj časa zaključila s čiščenjem.

Prihodnji teden bo zame večinoma prost, z izjemo nekaj delovnih obveznosti, saj smo malenkost na tesnem s prostovoljci (beri: vsi odhajajo na dopust), čeprav že imam plan, kako zapolniti preostali prosti čas. Večkrat bom poskusila iti na plažo ob reki lovit sončne žarke. Predvsem bom tja hodila zato, da izenačim ten svoj kože, ker sedaj po tistih opeklinah iz Porta prejšnji teden izgledam zelo smešno. S septembrom nas potem zopet čaka natrpan urnik, tako da si moramo v avgustu res nabrati moči še za mesece, ki so nam ostali (Miguelov nasvet).

Potem pa potrpežljivo počakati, da še teh preostalih nekaj mesecev mine čimprej. :P

"Opiši svoj EVS z eno besedo."

Priljubljene objave