Št. 329 - #vsizaspoštovanje

Spet bom omenila temo, o kateri sem se na dolgo in široko že razpisala v blogu. Medvrstniško nasilje oziroma bullying.

Tokrat jo omenjam z malenkost drugačnim namenom.

Ker sem že s prvo objavo povedala praktično vse, se danes ne bom ponavljala, si pa lahko mojo izkušnjo medvrstniškega nasilja preberete na tej povezavi ("Osnovna šola: osem let pekla").

Takrat je objava povzročila velik odziv. Prejela sem celo povabilo učiteljice ene izmed Zasavskih osnovnih šol z namenom, da v njenem razredu z otroki delim svojo izkušnjo. Povabilo sem z veseljem sprejela in ta izkušnja je bila ena izmed najboljših v mojem življenju. Kajti če sem z deljenjem svojih izkušenj iz preteklosti spremenila mišljenje vsaj enega ali dveh otrok, je zame to že velik uspeh. Ni pa to uspeh, ki bi si ga želela in cilj je, da to stvar popolnoma izkoreninimo.

Če pa se vrnem na današnjo temo... Slovenski blogerji smo se združili v boju proti medvrstniškemu nasilju, nasilju na internetu ter naši družbi nasploh. Barbi Završnik je objavila vlog ("POMEMBNO OBVESTILO!"), z Melito Ivano Lazar sta prišli na idejo in bum, stvar se je začela odvijat. Kot je napisala Melita, "Če imamo vpliv ga moramo izkoristiti tudi za teme, ki so res pomembne in ena izmed teh je zagotovo medvrstniško nasilje. Z Barbi sva prišli na idejo, da bi se združili vsi vplivneži in, da bi jasno in glasno nastopili proti medvrstniškemu nasilju".

Obstaja veliko slovenskih blogerjev in vlogerjev, ki (hočeš, nočeš) to so. Sama se nimam za velikega vplivneža oziroma influenserja, ampak kljub vsemu (in na začudenje marsikoga) imam določeno publiko, ki bere moj blog. In čeprav na lastna ušesa nisem slišala nobene kritike, vem, da sem za mojim hrbtom marsikomu kost za glodanje.

Kot nekdo, ki je v otroštvu vsak dan moral poslušati žaljivke na svoj račun, 100% podpiram projekt "Vsi za spoštovanje". Bodimo iskreni, medvrstniškega nasilja je ogromno in občutek imam, da ga je vsako leto več. S pojavom socialnih omrežij pa je stvar bliskovito narasla. Osebam, ki morajo vsakodnevno poslušati in brati žaljivke, ni lahko in dejanja ljudi lahko dolgoročno vplivajo na njih.

Želim si, da bi nas čim več podprlo ta projekt, tako blogerji/vlogerji, kot tudi vsi tisti, ki se s tem ne ukvarjate. Zato ne pozabite všečkati Facebook strani ("Vsi za spoštovanje"), kjer najdete tudi objave ostalih blogerjev/vlogerjev, stisniti gumba "follow" na Instagramu (@vsizaspostovanje) ter seveda deliti obeh strani s čimveč ljudmi.

Hvala.

Priljubljene objave