Št. 330 - Igra za 2

Pogovor s sosedo mi je danes dal navdih za objavo.

V grobem, govorili sva o meet&greet dogodkih in kako ljudje po ure čakajo v vrsti za sliko ali podpis svojega idola. To me je spomnilo na moje otroštvo in to, kako me je leta 2003 Padre moral peljati v Ljubljano, saj je tam potekala prireditev Naj smrklja. Tam so kot glasbeni gostje nastopali tudi Bepop ter Game Over in spomnim se, kako smo se punce prerivale, da smo prišle do zaščitne ograje in upale, da nas bodo naši glasbeni vzorniki opazili. Po prireditvi pa smo se v borbi za avtograme odrivale s komolci in druga drugi stopale na prste.

Moj Padre in ostali starši sicer niso bili navdušeni, da so morali 4 ure čakati in opazovati hordo pubertetnic, ampak so bili res potrpežljivi saj so vedeli, da nam je takrat to ogromno pomenilo.

Ah ja, lepi spomini...

Priljubljene objave