Št. 324 - Nasvet čajev 1001 cvet

Če sem upala, da mi je morski zrak v Izoli končno pomagal v boju z mojimi težavami z nosom in sinusi, sem se zmotila.

Maja, junija, julija in avgusta sem imela mir in trenutkov brez razpršila za nos, uporabe robčkov ter pitja čaja z Daleronom nisem dovolj cenila.

Danes zjutraj me je presenetil zabit nos, bolečine v grlu in glavi in potihem sem preklinjala vso tisto plesen, katera mi je eno leto na stropu delala družbo. Ne trdim, da je za vse moje prehlade od januarja 2017 kriva tista plesiva soba v Amarantu. Ampak pred Portugalsko sem bila prehlajena približno trikrat letno, zdaj pa opažam, da odkar sem se vrnila domov, sem v hladnejših mesecih čisto vsak mesec prehlajena in imam težave s sinusi.

Napočil je torej čas, da se spet spoprijateljim z robci in otvorim letno čajno kuhinjo. Pri moji trenutni situaciji so najbolj smešne, ne boste verjeli, vrečke s čaji 1001 cvet. Ker ko mi vrečka svetuje, naj globoko vdihnem in občutim vonj narave, mi gre res na smeh. Kako za vraga naj globoko vdihnem, če imam pa zabit nos in ničesar ne vonjam??

Priljubljene objave