Št. 323 - Jaz res ne grem v šolo...

...ne, ne grem v šolo, ker sem z njo zaključila že davna leta nazaj.

V prvi razred sem šla leta 1999, v prvi letnik pa leta 2007. In temu v čast danes objavljam dve sliki iz mojega arhiva. Prva je nastala v prvem razredu in skoraj vse na njej je modro. Ozadje, moja majica, moje oči... Druga slika pa je nastala po fazančkovanju v prvem letniku srednje šole. Spomnim se, da sem po koncu ceremonije klicala Padreta, da me je prišel iskat, ker tako popisana nisem želela peš domov. Na drugi sliki se celo vidi datum fazančkovanja, 20. september 2007. In ja, oba starša sta se zelo nasmejala ob pogledu na moj obraz.

Skratka, vsem šolarjem želim veliko uspehov v šoli, vsem fazanom pa samo nasvet: če vas bodo v šoli popisali z ličili, vse dokler glavni dogodek fazančkovanja ni mimo s seboj v šolo nosite nekaj, s čimer si boste lahko odstranili ličila - kremo, robčke, odstranjevalec ličil... Ni za kaj.

Priljubljene objave