Št. 204 - Netta in njen TOY

Naj najprej povem, da pri izbiri današnje pesmi nimam nobenih prstov zraven. Iskreno povedano, niti ne vem, kako pesem sploh zveni.

Pesem je danes izbral moj prijatelj Miloš iz Srbije. Ker smo zakorakali v Evrovizijski teden sem mu dala nalogo, da mi pošlje eno izmed pesmi, ki so ali še bodo tekmovale na Evroviziji, jaz pa jo bom potem objavila v blogu.

Bila sem milijon procentna da bo, kot pravi patriot, izbral Željka Joksimovića ali Jeleno Tomašević. Ampak Miloš se je odločil za letošnjo Izraelsko predstavnico, ker je baje to favoritka št. 1 letos. Kot rečeno na začetku, nimam pojma, kako pesem zveni, ker razen naše predstavnice ostalih pesmi še nisem slišala (želim biti presenečena ob spremljanju vseh treh večerov).

Ampak Milošu zaupam, tako da mi ne preostane nič drugega kot da vam zaželim obilo užitkov (ali pa tudi ne, če pesem ni ok) ob poslušanju.

Priljubljene objave