Št. 203 - Vem, da sem drugačna

"Mami, jaz nikoli več ne bom stara Kaja. Tisti EVS je preveč vplival name". Tako sem zadnjič načela temo o mojem spremenjenem značaju.

Zavedam se, da sem se spremenila. Točno vem tudi, kdaj se je ta sprememba zgodila. Tu ne govorim o nekem točno določenem datumu, ampak o obdobju. Kajti tista Portugalska je name res pustila velik vpliv na vseh področjih.

Vir: Instagram
Največja sprememba je na mojem značaju. Pred odhodom sem bila brezskrbno, zaupljivo, naivno bitje, ki je na vse gledalo skozi rožnata očala. Zdaj pa temu res ni več tako. Kajti na Portugalskem sem se med tisto četico prostovoljcev morala "boriti", da se je slišal moj glas in da sem predstavila svoje zamisli. Velikokrat pa se je sicer zgodilo, da sem bila enostavno preslišana ali da je moja ideja ostala neupoštevana, čeprav je bila boljša kakor ostale.

Ta "borba" me je spremljala tudi po vrnitvi. Moji možgani enostavno niso sprocesirali tega, da sem zapustila tisto okolje in da mi ni treba več biti glasna. In ker moji možgani niso dojeli tega, sem imela vedno večje težave, katere pa zdaj že nekaj časa na ustrezen način uspešno rešujem.

In med tem "reševanjem" sem dojela, da me je tista Portugalska vseeno naučila marsikaj. Pridobila sem na samozavesti, imam izkušnje  na marsikaterem področju. Kot rečeno, zgodila se je tudi sprememba mojega značaja.

Zdaj se ne pustim več zajeb... v glavo. In če se v družbi nekoga ne počutim dobro, se s to osebo ne družim. Imela sem celo neko obdobje, ko so se mi vsi ljudje zdeli čudni. Pa sem potem ugotovila, da sem tudi sama malenkost čudna. Kar včasih podkrepim z nekaterimi svojimi izjavami ali pretirano direktnostjo.

Ampak vse to je del mojega drugačnega značaja. In če sem zaradi tega šla na trenutke celo sama sebi na živce, sem zdaj to sprejela. To je pač del mene. Nove, drugačne Kaje. In če komu to ne ustreza, ok. Tudi meni ne ustreza, kako nekateri ljudje spremenijo svoj značaj zaradi takšnih in drugačnih vplivov na njih.

Ljudje se res spreminjamo in to ni nič strašnega. Pokažite mi nekoga, ki ima isti značaj, kot ga je imel v srednji šoli. Res ne bom nikoli več takšna, kakršna sem včasih bila. A vseeno mislim, da vse spremembe niso slabe. Le ljudje smo preveč navajeni na "staro" in zato težko sprejmemo "novo".

Priljubljene objave