Št. 202 - Igrače iz otroštva

Danes sta se Padre in Mutti odločila, da se je potrebno znebiti krame, ki se je vsa leta nabirala v naši kleti. (Končno!)

Sama sicer ne vem, koliko stvari je romalo v smeti, a moja starša sta vseeno nekaj vreč prinesla v stanovanje na inšpekcijo. V eni izmed vreč sem tako našla kasete, pa na žalost nimam radia, da bi jih lahko spet poslušala. Pa svojo rumeno rutko, katero sem nosila kot prvošolka. In pa medalje iz športnih tekmovanj, za katera sem sploh pozabila, da sem se jih kdajkoli udeležila. :P V eni izmed vreč, ki sem jo odprla, pa so bile moje plišaste igrače.


Za obujanje spominov (in menjavanje baterij na elektronskih pliškah) sva s Padretom porabila približno uro in pol. In zanimivo, kljub temu, da so bile cca. 10 let v kleti, vse še vedno dela. Kot urca.

Mutti nama je potem kmalu zagrozila, da če zadevščin, ki so povzročale hrup ne utišava, bo sama poskrbela, da bodo utišane. In komando je treba upoštevat. :P

Priljubljene objave