Št. 130 - Škrince Manner

Kar se hrane tiče, res nisem izbirčen človek. Jem skoraj vse (kakšnih vampov in podobnih stvari se sicer vedno izognem), najrajši sladice. A ravno pri sladicah in sladkarijah sem najbolj izbirčna.

Ena stvar, ki sem jo jedla samo nekajkrat v življenju, so rozine. Ne maram jih. Ko sem bila mlajša, mi je stara mama najrajši kupovala čokolado z rozinami. In bila potem užaljena, ko je nisem hotela jesti. Tekom let sem jo vsaj toliko "strenirala", da je pričela kupovati druge vrste čokolad, pa tudi v potico ne tlači več rozin.

Prav tako nisem ljubiteljica kokosa, a rada pojem Casali kroglice. Je edina stvar s kokosom, ki jo dejansko z veseljem pojem. Kar se tiče ruma, sem mnenja, da paše skoraj vsepovsod (tudi v Casali), a vseeno ne maram rumovih čokoladnih ploščic. Padre in Mutti jih, na primer, obožujeta.

Moja najljubša sladkarija, ki vsebuje rum, pa so Manner rumove napolitanke. Zanje sem izvedela kakšno leto nazaj in ko sem jih poskusila, se je zgodila ljubezen na prvi okus.

In ker med bivanjem v hotelu v sobi ne sme manjkati vsaj nekaj čokoladnega (teorija, ki sva jo v Bragi razvili s Taru), sem si tako Manner škrince tudi kupila. Za čez vikend. Če bojo sploh ostale na celem do takrat. :)

Priljubljene objave