Št. 129 - Še takrat, ko želim prostovoljno v fitnes...

...ne morem, ker so vse naprave zaradi gledanja hokeja zasedene.

Včeraj sem imela med terapijami uro in pol viška, zato sem se odločila, da grem (namesto popoldne) v fitnes že dopoldne. Vsakodnevni obiski fitnesa so namreč le ena izmed mojih terapij, v glavnem pa hodim po tekalni stezi ter okupiram sobno kolo.

Skratka, včeraj je bil fitnes dopoldne čisto poln, saj je bila takrat na sporedu hokejska tekma Slovenije proti Norveški in vsi, ki so takrat telovadili, so hkrati gledali tudi tekmo. Nekaj ljudi pa je bilo v fitnesu izključno zaradi tekme, saj so stali pred televizorjem in ni jih bilo mogoče premakniti niti za milimeter. Ni mi preostalo drugega, kot da sem se vrnila v sobo in tam počakala na naslednjo terapijo. Ter na televiziji med čakanjem gledala... hokej.

Na splošno pa se imam v Zrečah prav fajn. Imam svojo sobo (katero sem doplačala), hrana je dobra, tako da lačna res nisem, po terapijah pa sem zelo utrujena. K sreči jih imam samo dopoldne, tako da lahko popoldne počivam.

Bi pa rada izpostavila tekalno stezo, katere prvi dan nisem znala upravljati. Sicer imam doma v svoji sobi tekalno stezo, ampak moja ima samo en gumb, katerega zavrtiš, da nastaviš hitrost. Tukajšnja steza je v primerjavi z mojo zelo tehnološko napredna.


Pa še nekaj. Tega se na sliki ne vidi in mogoče na prvi pogled zaradi napisa "press a key" deluje drugače, ampak vse besede (oziroma okrog 80%), ki se nahajajo na kontrolni plošči, so v portugalščini. Temu jeziku pa res ne morem uiti. :P

In če sem danes upala, da bo fitnes kaj manj prazen, sem se zmotila. Na sporedu ni bilo nobene zanimive hokejske tekme, a vseeno je pred tekalno stezo nastajala dolga vrsta. Tako da od jutri naprej fitnes obiskujem popoldne. 

Priljubljene objave