Št. 107 - Eno leto nazaj: vrnitev v Slovenijo

30. 1. 2017 sem se po zelo dolgem letu končno vrnila domov v Slovenijo. Skrajni čas!

Vrnitve sem se res zelo veselila. Bila sem celo ena izmed redkih, ki so komaj čakali, da gredo nazaj domov. Malo manj pa sem bila vesela, da se s Taru ne bova več videli vsak dan.

Nestrpna in nasmejana pot iz Benetk v Trbovlje.

Bolj, kot se je moj projekt bližal koncu, bolj nestrpna sem postajala. Vsega sem imela že čez glavo. Čeprav so nam bivši prostovoljci svetovali, da naj vsi odidemo na isti dan, sem sama izkoristila možnost nekajdnevnega predčasnega odhoda in za to mi ni niti malo žal. Samo, da sem bila čimprej v Sloveniji.

Vem, da me marsikdo zaradi izjav o mojem projektu gleda postrani in najverjetneje bo tako tudi po tej objavi. A tistega leta, ki sem ga preživela na Portugalskem in ki mi je načelo tako psihično kot tudi fizično stanje, ne bi ponovila. Tudi, če bi imela možnost, ne.

Lansko leto sem s povratkom domov pričela ponovno urejati svoje življenje, ki se je do takrat počasi rušilo. Danes, leto kasneje, pa sem ga z veliko truda že skoraj popolnoma spravila nazaj v red.

Priljubljene objave