Št. 100 - 150.000

Čez nekaj dni bosta minili dve leti odkar sem pričela pisati blog. In nikoli, ampak res nikoli, si niti v najbolj norih sanjah nisem predstavljala, da bo v teh dveh letih moj blog dosegel 150.000 ogledov.


150.000 ogledov strani v celotni zgodovini bloga... Jaz sem pa res mislila, da teh "pisarij" čisto zares nihče ne bo bral. :)

Ok, vem, da sem v primerjavi z nekaterimi medijsko bolj izpostavljenimi blogerji niko i ništa. Ampak glede na to, da včasih objavim res kaj bednega in kr neki ter da se največ "oglašujem" na Facebooku, sem na to številko res ponosna.

In ker sem, kot sem že omenila, niko i ništa, se moram za to številko zahvaliti svojim bralcem. Hvala, hvala, hvala. Ker delite objave, ker me berete in ker mi dajete tudi navdih in ste bili marsikateri posamezniki inspiracija za kar nekaj objav. ;)

Priljubljene objave