Št. 24 - Boj z mlini na veter

Zadnje čase pogosto vidim svojega bivšega. In grem vsakič mimo njega, kot da ga ni.

Vsako srečanje še v istem trenutku odmislim in verjetno zdaj ne bi pisala tega, če danes po naključju ne bi našla skupnih slik izpred dveh let in pol na svojem zunanjem disku.

Moja prva misel je bila "WTF, pa sem mislila, da sem že zdavnaj vse izbrisala!". Potem pa sem na njih opazila nekaj zanimivega. Na vseh slikah iz tistega obdobja so moje oči žalostne. Kar je tudi odraz tega, kako sem se med tistim obdobjem počutila. Ko sem vztrajala samo zato, da bi nekomu nekaj dokazala. In na koncu skoraj sama potegnila ta kratko.

Za razhod sta vedno potrebna dva in priznam, tudi sama sem z nekaterimi svojimi dejanji pripomogla k tej prekinitvi. Šest mesecev in na stotine izpuljenih las prepozno. Sem se pa iz izkušnje veliko naučila. Med drugim tudi to, da se z mlini na veter res ne splača boriti.


Vir: Instagram

Priljubljene objave