Št. 19 - Stota objava!!!

Januarja 2016, ko sem objavila "čist ta prvo objavo" si niti v sanjah nisem mislila, da bom nekega dne prilezla do številke 100. In ko se sedaj ozrem nazaj na vse bloge, vidim, koliko se je v skoraj dveh letih spremenilo. Med drugim tudi to, da rdeča sedaj ni več moja najljubša barva. Da o osebni rasti sploh ne govorim.

Danes je vseeno poseben dan. Sto objav... Uau! Še sama ne morem verjeti, da mi je uspelo prilezti do te številke in da nad pisanjem nisem obupala že takoj na začetku.


Za današnjo objavo sem se tako odločila, da si vzamem čas, grem čez vse objave in izberem tistih deset, ki so mi najljubše. Pa začnimo z obujanjem spominov! :D


10. mesto: O razlogu, zakaj sem poniknila (19. oktober 2017)

Objava, zaradi katere sem v zadnjih treh tednih dobila največ odzivov in sporočil. In ena izmed najbolj iskrenih objav, kar sem jih napisala.

"Ko te v prsih tako močno duši, stiska in boli, kot da na tebi sedijo najmanj trije sloni in imaš občutek, da nikoli več ne boš mogel normalno dihati... Vse to se je dogajalo z menoj lansko leto in vse to sem doživljala še nekaj časa po povratku domov."


9. mesto: Panika in posebnost (30. januar 2016)

Za to objavo se skriva zelo zanimiva anekdota. Najprej sem jo napisala v Wordu, potem pa jo prekopirala v Blogger in jo objavila. Ne vem, kaj je šlo narobe, a font črk v njej je bil drugačen kot v ostalih objavah. Zato sem jo izbrisala, napisala na novo in ponovno objavila.

"Proti bolezni ne moremo nič. To mi je v zadnjih mesecih postalo kristalno jasno. Lahko se le prilagodimo novim okoliščinam, ki vsekakor niso lahke. Kajti eno je, če zboli starejši človek, povsem nekaj drugega pa je, če zboli otrok."


8. mesto: Domov hočem! (24. april 2016)

Moj prvi napad domotožja. Ki pa je izginil, ko sem (vsaj približno) ozdravela. Trajalo je kar nekaj časa, preden se je moj imunski sistem spet vrnil na stara pota. A domov takrat vseeno nisem šla.

"Pričela sem nenormalno pogrešati svoja starša, stara starša, mačka, psičko, svojo sobo, vsakodnevno sporazumevanje v slovenskem jeziku,... "Dovolj imam vsega, domov hočem!" sem pod vplivom vročine (37,6 °C) v skupinski pogovor na FBju napisala staršema. In se potem, ko sem bila v stanovanju sama, razjokala kot kakšen majhen otrok."


7. mesto: Dragi Božiček... (24. december 2016)

"Kajč, tale tvoja objava me je pa spravila v jok!" mi je po tistem, ko jo je prebrala, rekla moja Mutti. Moj odgovor je bil: "Nekako to je bil tudi moj namen.". :)

"Vem, da mi moje največje želje ne boš mogel izpolniti, kajti vem, da mi nihče na svetu ne more nazaj vrniti mojega ata. Ker pa sem prepričana, da imaš vsepovsod dobre veze, bi te prosila, da jih letos uporabiš in mojemu atu, kjerkoli že je, sporočiš, da ga pogrešam, ga imam rada in da mi je žal, da se pred njegovim odhodom nisva uspela videti."


6. mesto: Za M. B. K. (22. oktober 2017)

Trenutno najbolj bran blog zadnjega meseca. Še vedno se sprašujem, zakaj mora biti življenje tako nepravično.

"Pri 36 letih je bila čisto premlada za odhod. In ob takšnih stvareh se večkrat vprašam, zakaj je življenje tako nepravično. Isto se najverjetneje sprašujejo tudi njeni najbližji ter prijatelji in sodelavci."


5. mesto: Lizbona!! (27. avgust 2016)

Najboljši dopust, na katerem sem bila! Mislim, da bi se Taru tukaj strinjala z menoj, saj je Lizbona obe čisto očarala.

"Če pa potegnem črto, moram iskreno reči, da sem se v Lizbono enostavno zaljubila. Res mi je žal, da se je dopust tako hitro končal, kajti v samem mestu si lahko ogledaš ogromno dobrih stvari, za katere nama je žal zmanjkalo časa."


4. mesto: Vse je enkrat prvič, tudi romantika pred kamero (29. oktober 2017)

Kljub mrazu in velikim bolečinam v hrbtenici je to moje najljubše snemanje z Loke Studio do sedaj. In še ena anekdota, kaj mi je na snemanju povzročalo največ težav - ne hrbtenica, ampak moj tatu, saj smo ga morali v nekaterih scenah prekriti. Ups.

"A kljub temu sva morala z Davidom, glavnim igralcem, pred snemanjem najine scene besedilo nekajkrat ponoviti. In ker sva se med tem večkrat pričela smejati, sem se že sprijaznila z dejstvom, da bova morala ta prizor ponavljati v nedogled. "


3. mesto: Moj ata (6. junij 2016)

Najbolj brana objava na mojem blogu ter zapis, ki sem ga ob objave prebrala samo enkrat in kjer tipkarskih napak naknadno nisem popravljala. Hkrati pa zame še vedno zelo boleča tema, o kateri še vedno zelo težko govorim.

"6. 6. 2016 je moj dragi ata za vedno zaprl svoje oči. Čeprav me ob misli nanj in dejstvu, da ga nikoli več ne bom videla, stiska v želodcu in se mi trga srce, vem, da je sedaj rešen in mu je bolje."


2. mesto: Mami, ati, na Portugalsko grem! (29. januar 2016)

Po tehtnem premisleku sem se odločila, da ta blog uvrstim na drugo mesto. Dolgo časa je bil na prvem mestu, a obstaja objava, ob kateri se res na široko nasmejim in ravno zaradi tega razloga je moja novica o odhodu prejela srebro. Nikoli pa ne bom pozabila komentarja, ki sem ga prejela ob oznanitvi novice od kolegice: "Si ti čisto znorela!?".

"Okolica je mojo odločitev sprejela različno. Eni so bili navdušeni in so mi svetovali, da naj čim bolj uživam in med mojim bivanjem na Portugalskem naredim še kakšno "neumnost". Spet drugi so bili bolj zaskrbljeni, v smislu, kaj bom tam sploh počela in ali bom tam sploh kaj jedla (brez skrbi, bom ;) )."


1. mesto: Srečno 2017 iz domačih Trbovelj! (31. december 2016)

Če sedaj pomislim, koliko usklajevanja, dogovarjanja in prikrivanja je bilo potrebno, da sem izpeljala največje presenečenje za starša v svojem življenju, si mislim, da sem bila res nora! Kljub temu je presenečenje uspelo (nikoli ne bom pozabila Padretovih biserov v očeh), verjetno pa mi nikoli več ne bo uspelo izpeljati česarkoli podobnega in zato je ta blog absolutni zmagovalec med vsemi.

"Ko sem stala pred vrati stanovanja, mi je srce močno razbijalo, potem pa sem pozvonila. Vrata je odprl moj Padre, ki je za nekaj trenutkov izgubil dar govora, Mutti pa je, ko me je videla, pričela glasno jokati. Potem sva z Markom končno pojasnila, kako sva načrt izpeljala in občutek imam, da mu bosta tudi moja starša za vso njegovo pomoč hvaležna do konca življenja."


Častno omembo pa si zaslužijo še naslednje objave, ki so mi prav tako pri srcu, a so žal zgrešile mesto v top 10 lestvici (sledijo si po datumu objave).

Vprašanja srca (7. februar 2016), Nazaj študirat? Ja, pajade! (29. maj 2016), Od Izole do poroke ali najboljši teden EVER!!! (3. julij 2016), End of the Circus (31. julij 2016), "Svečano prisegam, da imam nekaj za bregom" (11. december 2016).


Še enkrat hvala vsem, ki me berete. :) Tako, to je to, sedaj pa novim objavam naproti!

Priljubljene objave