Št. 3 - Moj tatu

Mutti pravi, da se mi je februarja malce odtrgalo. Dokaz za to naj bi bila moja (po njenem mnenju nenadna) želja po tatuju.

Ni se mi odtrgalo, že dlje časa (kar nekaj let) sem razmišljala o tatuju, le da nisem vedela, kakšen motiv naj izberem. Vedela pa sem, da če se bom odločila zanj, ga bom imela na nekem mestu, kjer ga ne bom ves čas gledala. Sama sebe dobro poznam in vem, da če bi ga imela neprestano na očeh, bi se ga naveličala.

V začetku februarja sem res dobila glavno idejo, kaj želim imeti in ko sem med risanjem svojega motiva dobivala še več idej za pomen, je bila moja skica kmalu gotova. Sledilo je iskanje dobrega tatu mojstra in po kratkem povpraševanju naokrog sem se odločila za Cahn tatoo studio. Lidija je mojo idejo seveda dodelala in ko sva določili še lokacijo tatuja in pa datum tetoviranja, je sledilo nestrpno čakanje na dan D.

Sem bila pred tetoviranjem nervozna? Seveda, ker nisem vedela, kaj pričakovati. Najbolj me je bilo strah bolečine in ravno zato sem le nekaj dni pred odhodom domov v Amarantu izjavila, da nikoli ne bom imela tatuja. Ko je napočil 24. februar, dan D, sem bila pripravljena na bolečino in sem, še preden me je Lidija pričela tetovirati, že močno stiskala pesti. Ko bolečine kar ni in ni bilo, sem jo vprašala, če je že pričela. "Ja, že pred desetimi minutami." je bil njen odgovor.

Vem, da mi zdaj nihče ne verjame, da me ni nič bolelo, ampak mene tetoviranje res ni čisto nič bolelo. Imela sem le občutek, kot da me po vratu nekdo praska z malce bolj ošiljenim svinčnikom. Med samim tetoviranjem sem celo pošiljala SMS sporočila ter se pogovarjala s Taru in Milošem na Facebooku. Če bi me bolelo, verjemite, da mi telefon sploh ne bi prišel na misel in bi rajši še vedno močno stiskala pesti.

Po uri in pol je bil moj tatu gotov. Z rezultatom sem zelo zadovoljna. Veliko ljudi me potem, ko ga vidijo, vraša, kakšen pomen sploh ima. Pomenov je sicer več in vse poznam samo jaz, a glavnih pet pomenov predstavlja mene (celoten tatu), moja starša (seštevek vseh pik ter peres v drugi vrstici krila) in stara starša (seštevek pik brez velike pike ter črka B).

In čeprav sem nekaj mesecev nazaj razmišljala že o drugi poslikavi, pa bom še kar nekaj časa ostala pri le enem tatuju.

Priljubljene objave