Št. 14 - Vse je enkrat prvič, tudi romantika pred kamero

Včeraj sem po dolgem času spet stala pred kamero in igrala!

Ekipa Loke Studia že nekaj časa skače vsepovsod po Zasavju in snema celovečerni film. Natančneje, snema se že nekje od sredine avgusta. Včerajšnji dan pa je bil zame že peti in hkrati tudi moj zadnji snemalni dan.

Prava Heidi - s puško.
V tem filmu imam približno 792635 manjših negovorečih vlog. No, številka je res čisto pretiravanje, a je res, da sem še trikrat statirala v nekaterih prizorih. Imam pa v tem filmu seveda tudi večjo in, kakšno presenečenje, govorečo vlogo. Na kratko, moja govoreča vloga je kmetica. Tako je, igram kmetico z dvema spletenima kitkama, predpasnikom, za piko na i pa naokoli prenašam še puško. In res izgledam kot prava kmečka bunka. :D

Včeraj sem tako posnela svoje zadnje, predvsem pa zame najbolj zahtevne scene. Zahtevne so bile predvsem zato, ker so zahtevale veliko koordinacije. In, brez heca, vključevale pirotehniko, zaradi česar mi še danes občasno zapiska v ušesih.

Ampak za največji izziv dneva (in do tedaj nasploh) sem izvedela le par minut pred snemanjem, ko mi je režiser/predsednik društva Matic povedal, da je (najverjetneje iz danes na jutri) v scenarij dodal še eno sceno. Nad tem nisem bila najbolj navdušena, saj me je skrbelo, da se zaradi tega ne bom pravočasno naučila dodatnega teksta. A ko mi je povedal, kakšna pravzaprav bo ta scena, mi je čeljust skoraj padla na tla.

Z glavnim igralcem naj bi zaigrala v ljubezenski sceni.

Če bi mi Matic to sporočil kak dan prej, verjamem, da bi o zadevi čisto preveč razmišljala in delala paniko ("faaaak, kako bom jaz to odigrala, še nikoli nisem snemala takšne scene, kaj pa če se začnem smejati..."). Tako pa sem se osredotočila na ponavljanje teksta in za kakršnokoli razmišljanje o tem, kako mi bo uspelo odigrati romantiko, nisem imela časa.

A kljub temu sva morala z Davidom, glavnim igralcem, pred snemanjem najine scene besedilo nekajkrat ponoviti. In ker sva se med tem večkrat pričela smejati, sem se že sprijaznila z dejstvom, da bova morala ta prizor ponavljati v nedogled.

Verjemite mi, da je bila to do sedaj zame najtežja scena, kar sem jih odigrala. Igrati zaljubljenost pred kamero medtem, ko te gleda še približno 5 ljudi, res ni najbolj enostavno. Pa nama je z Davidom potem vse uspelo posneti v prvem ali drugem poskusu. Mogoče se sedaj sprašujete, kaj točno se je dogajalo v tej sceni. No, za ta odgovor pa boste morali priti na premiero filma. Seveda vas bom pravočasno obvestila, kdaj to bo. ;)

Skratka, čeprav smo snemali cel dan in nas je (vsaj mene, za druge ne vem) tudi malenkost zeblo, sem se včeraj, kot se ponavadi na vseh Loke Studio snemanjih, zelo zabavala.

Glede na to, koliko truda, časa in vsega ostalega je že in še bo vloženega v ta projekt, res že komaj čakam, da drugo leto vidim končni izdelek.

PS. Filmskemu ustvarjalnemu društvu Loke Studio lahko sledite tudi na Facebooku in pa Youtubu.

Perspektiva izza kamere.

Priljubljene objave