Na mladih (gasilcih) svet stoji

Po dolgih dveh letih sem se vrnila na kraj zločina. In ob tem res uživala. :)

Včeraj se je namreč odvilo že jubilejno deseto regijsko gasilsko tekmovanje za mladino. Regijsko zato, ker na njem sodelujejo gasilska društva iz celotne Zasavske regije. Vsako leto se tekmovanje izvede v drugi regiji (Hrastnik, Trbovlje, Zagorje) in letos je na vrsto (sicer namesto Zagorja) prišlo Trbovlje.

Otroci se na tekmovanju med drugim pomerijo tudi v kvizu, katerega del sem vse do leta 2015 bila tudi sama. Sicer kot Padretova pomočnica, a vseeno. Leta 2015 se kviza nisem udeležila, saj smo ravno na tisti dan z Loke Studio snemali film, lansko leto pa sem bila žal na Portugalskem.

A letos sem spet z največjim veseljem sedela za mizo in opazovala mlade nadobudneže vseh starosti. Pionirčki, mladinci in pripravniki so se na kvizu med seboj pomerili v petih različnih kategorijah. Moj Padre je, tako kot (skoraj) vsako leto, pripravil dobra in zahtevna vprašanja in vso zadevo tudi odvodil.

Ugotovila sem, da sem v vseh teh letih od poslušanja vseh trditev tudi sama nekaj odnesla od tega. Včeraj sem sama pri sebi v mislih odgovarjala na zastavljena vprašanja in spoznala, da bi ponekod prejela tudi po pet točk. Kar je zanimivo, glede na to, da nikoli nisem bila članica bilokakršnega gasilskega društva. No, ja... ;)

Skratka, ko so otroci končali z vsemi tekmovanji, je sledila razglasitev zmagovalcev. Vsako leto se na državno tekmovanje uvrstita po dve ekipi (1. in 2. mesto) iz vsake kategorije. PGD Trbovlje mesto je bilo letos spet zelo uspešno, saj so včeraj osvojili kar dve drugi in eno tretje mesto. Jupi!!!! :D


Še enkrat čestitke vsem "tamalim" in njihovim mentorjem. Zdaj pa je čas še za osvajanje pokalov na državni ravni. ;)

Priljubljene objave