"Čist ta prva objava"

Jupi, pa ga imam tudi jaz! Svoj prvi blog, namreč.

Naj najprej povem, da mi nikoli v življenju ni padlo na misel, da bi pisala svoj blog. Kajti za to moraš (po moji logiki) imeti čas, navdih in ideje, o čem sploh pisati, ter razlog, zakaj pišeš.

Ker sama v preteklosti nekega konkretnega razloga in idej nisem imela, je zamisel o lastnem blogu ostala le v moji glavi. Sedaj, ko sem le korak pred svojo največjo avanturo v življenju, pa sem začela resneje razmišljati o samem objavljanju le-teh. K dokončni odločitvi pa sta pripomogli sorodnica in pa seveda moja dobra prijateljica, ki mi je na triurni kavi obrazložila (oziroma me bolj prepričevala), zakaj je pisanje bloga zame v prihajajočem letu dobra odločitev. In me prepričala. :)

Sedaj se verjetno (ali pa tudi ne) sprašujete, kdo sploh sem. Torej, sledi moja kratka predstavitev.

Moje ime je Kaja in imam 23 let. V življenju sem se ukvarjala z veliko različnimi stvarmi, trenutno pa mi največ časa vzameta prostovoljstvo ter igranje pred kamero v regionalnem filmskem društvu. Sem perfekcionistka in eno zelo trmasto bitje. Moji domači mi velikokrat rečejo, naj govorim tišje, zato sklepam, da sem kar glasna. Moja najljubša pesem je "Fly me to the moon", zelo rada poslušam tudi Pušlarjevo Nino, a kljub vsemu poslušam tisto glasbo, ki mi je všeč, ne glede na zvrst. Na mojem mp3 predvajalniku se tako najde vse, od jazza, do rocka, popa, metala, balkana in narodnozabavne glasbe. Sem tudi velika ljubiteljica živali, saj imam doma mačka in psa. Moja najljubša barva je rdeča, najljubša sladica panna cotta, zadovoljna pa sem tudi z jagodnim sladoledom, ki ga naravnost obožujem, ali noissete čokolado.

Tako, led je prebit. Vem, da sem do sedaj že nekajkrat omenila življenjsko avanturo, zato obljubljam, da se bom v prihodnjih objavah na dolgo in široko razpisala o njej, pa tudi o ostalih stvareh, ki se mi podijo po glavi. In, roko na srce, teh res ni malo, zato verjamem, da mi materiala za pisanje zlepa ne bo zmanjkalo. :)

Priljubljene objave