Št. 354 - "Kako je že tebi ime?"

Pri sebi opažam zanimivo stvar. Vsakič, ko se mi neka oseba predstavi in če te osebe ne poznam od prej, že čez nekaj sekund pozabim njeno ime.

Eden izmed takšnih pripetljajev se mi je zgodil, ko sem še hodila na faks. Stoletja nazaj, v glavnem. Med debato pred vajami fonetike me je neka punca vprašala, kako mi je ime in kar malce užaljeno, ker si ni zapomnila, ponovim svoje ime. V istem trenutku pa sem se spomnila, da sem tudi sama pozabila, kako je njej ime. Ups.

V upanju, da se mi kaj takega ne ponovi več, se že kar nekaj časa poslužujem tehnike "povej mi svoje ime in zanimivo dejstvo o sebi". Tako sem si na primer zapomnila ime punce, ki je študirala rudarstvo, spet nekdo ne mara gob na pici, polno ime moje najboljše prijateljice pa pomeni vrtljiva se pravljična zgodba.

Tako da če me še kdo ne pozna, sem Kaja in ko sem bila stara 8 let, sem na srečolovu zadela živo kokoško. Brez skrbi, kokoško sem vrnila lastniku in do konca svojega življenja je veselo jedla koruzo ter legla jajca.

Priljubljene objave