Št. 347 - Roke stran od mojih las!!

Najbolj sem alergična, ko se neznane osebe odločijo, da bi bila dobra ideja se dotakniti mojih las. Uuuugh!

"Joj, kako imaš dolge lase". Hvala. "Pa kako zdravi in sijoči so". Vem, za njihovo nego zapravim ogromno denarja. "Človek bi se jih najrajši kar naprej dotikal". Ni šans, prste stran!

V zadnjem mesecu se je že trikrat zgodilo, da so popolni neznanci brez vprašanj ali predhodne najave zarili svoje roke med moje lase in s tem poskrbeli za veliko slabe volje z moje strani. Nazadnje danes dopoldne, ko sem se odpravljala od stare mame in ko njeni sosedi v dvigalu nisem dovolila, da se dotakne mojih las, sem bila označena za sitno in presrano osebo. Tudi prav.

Presrana in sitna gor ali dol, ampak če niste člani moje družine, najboljša prijateljica, kolegi, botra, z menoj v intimnem razmerju (kar je sicer malo verjetno) ali sosedje, s katerimi imamo dolga leta stike, zadržite svoje roke in prste pri sebi. V nasprotnem primeru boste v trenutku, ko boste stegnili roko proti mojim lasem, od mene prejeli udarec po prstih. #sorrynotsorry

Priljubljene objave