Št. 208 - Tortice iz Medica bara

Drage moje, dragi moji, danes bomo govorili o torticah. In to zelo dobrih torticah.

Priznam, kar se tort tiče, sem res zelo izbirčna. Ne maram marcipana, ne maram kokosa, niti rozin, biskvit mora biti sočen in ne suh, bog ne daj, da je smetana na torti rastlinska...

Priznam tudi, da me je Elina na Portugalskem s svojimi tortami res razvadila. No, ne samo mene, ampak vse prostovoljce. Najbolj mi je ostala v spominu Snickers torta, ki jo je naredila za Tarujin rojstni dan (klik). Pa tudi moja, ki je bila narejena iz čokolade, granatnega jabolka, manga in rdeče pese, ni bila slaba. Pa sploh nisem ljubiteljica rdeče pese, mimogrede, ampak tista je bila noro dobra (klik klik).

Skratka, ko sem na Facebooku videla, da so v Medica baru v Trbovljah pričeli prodajati tudi tortice, me je njihov videz prepričal, da sem si rekla "ok, to moram poskusiti". In močno sem upala, da poleg lepega izgleda štima tudi okus.

Tako sva danes s Padretom domov prinesla šest tortic z različnimi okusi (borovnica, jagoda, bezeg, čokoladni tris, jaffa in piškotek). Sicer sva imela na izbiro več različnih okusov, a ti pridejo na vrsto kdaj drugič.

In po okušanju vseh šestih primerkov lahko z veseljem potrdim, da so tortice res zelo okusne. Najbolj pa me je prepričala jagodna.

Tako da vsem res priporočam, da se odpravite v Medica Bar in jih poskusite. Verjemite, ne bo vam žal. :)

Priljubljene objave