Št. 97 - Z Mutti sva naredili rojstnodnevni Facebook eksperiment

Vse do letos sem imela na Facebooku objavljen svoj rojstni datum. In zaradi tega, seveda, prejemala na tone čestitk.

A dejansko lahko na prste ene roke preštejem tiste ljudi, ki na pamet iz glave vedo, kdaj imam rojstni dan.

Priznam, da tudi sama ne vem ravno, kdaj rojstni dan praznuje večina ljudi, ki jih poznam. In večinoma sem se vedno zanašala na Facebook ter tako srečnemu slavljencu ali slavljenki na njegovem oziroma njenem zidu zaželela "vse najboljše in najlepše".

Potem pa sem se odločila, da bom letos naredila eksperiment. V to dejanje me je spodbudil Ronijev blog, ki sem ga prebrala na začetku tega leta (njegovo objavo najdete tukaj - "Nas Facebook dela idiote? Primer rojstnega dneva na Facebooku") in mi hkrati dal misliti. Da nas mogoče Facebook res dela idiote.

Odločitev je padla. Datum svojega rojstva sem tako odstranila. Zaklenila sem tudi svojo časovnico, tako da mi nihče ni mogel ničesar objaviti nanjo. Kajti v trenutku, ko bi mi samo ena oseba zaželela "vse najboljše", bi tudi ostali, ko bi to videli, naredili isto in eksperiment bi bil uničen. Za razliko od lanskega leta, ko sem ob štiriindvajsetki objavila kar dva bloga na to temo, pa sem letos to dejanje izpustila.

V istem tednu, le nekaj dni pred menoj, pa svoj rojstni dan praznuje tudi moja Mutti, ki se mi je tako pridružila pri eksperimentu. Z zanimanjem sva se obe spraševali, koliko čestitk bova letos dobili. Vedeli sva, da bi bila številka, če bi obe imeli javno objavljena rojstna datuma, veliko večja. A ravno to je bilo bistvo.

Torej, koliko čestitk sva na datuma najinih rojstev prejeli brez FB opomnika?

Mutti 9, jaz pa 7.

Vir: pinterest.com

Priljubljene objave