Št. 53 - Lars&Sven

V torek smo se v Trbovljah pri zgornjem Mercatorju spet lahko gužvali zaradi burgerjev.

K nam v goste je ponovno prišel Lars&Sven Foodtruck. Ko so nas obiskali prvič, jim je zaloga sestavin baje pošla že dve uri pred načrtovanim koncem.

Sicer sem že parkrat želela poskusiti njihov burger, a mi vedno, ko so bili v bližini, nekako ni zneslo, da pridem do njih. Zadnjič pa sva se s Padretom ravno vračala iz Ljubljane in ker sva si res želela poskusiti to čudo, sva izkoristila priložnost. No ja, seveda sva se morala prej prebiti mimo vseh parkiranih avtomobilov in ljudi, ki so čakali, da oddajo svoje naročilo.

Padre je nato naročil dva burgerja (zase Svena in zame Larsa - imeni burgerjev, da ne bo pomote) ter dve porciji krompirčka (o prigodi s ceno pa malce kasneje), potem pa je sledilo čakanje. Naročilo sva prejela v zelo kjut vrečki in se nestrpno odpravila domov.

Sam izgled burgerja prav res kliče po objavi na Instagramu, najbolj pa me je navdušil krompirček, saj ni bil tisti navadni zamrznjen McDonalds pomfri, ampak je glede na obliko in velikost izgledalo, da je bilo narezano na roke.

Oba sva res s pričakovanjem ugriznila v burger in... bila presenečena nad praznostjo okusa.

Iskreno povedano, burger me je malce razočaral, jedla pa sem že okusnejše. Tu mi najprej na misel pade burger iz Porta, katerega sva s Taru jedli na Comic conu lanskega decembra, kateri je bil res odličen.

Krompirček je bil dober, a tudi pri njemu se je zadeva že takoj v štartu zapletla. Sodeč po Lars&Sven Facebook objavi, da je ob vsakem nakupu med 14:00 in 15:00 porcija krompirčka gratis, človek potem nekako pričakuje, da se bodo tega tudi držali in mu ob uri naročila 14:05 krompirja tako ne bodo zaračunali.

Če skrajšam tole pripoved, krompirček ni bil zastonj. In sedaj razumem, zakaj se je ženska, ki je bila na vrsti pred nama, tako glasno pregovarjala s prodajalcem. Očitno zaradi krompirčka. Ne vem, ampak meni to izgleda kot zavajanje kupcev...

Skratka, tako opevan Lars&Sven burger sem poskusila, ne zdi se mi nič posebnega in bom ostala kar pri burgerjih iz lokalnega T-burgerja.

Priljubljene objave