Št. 50 - Stvari, za katere sem hvaležna

V Zagorju trenutno živi prostovoljka Toni iz Bolgarije, ki v Sloveniji opravlja svoj EVS. In današnji zapis o stvareh, za katere sem v življenju hvaležna, je navdihnil ravno njen zapis, katerega lahko preberete tu.

Pa začnimo.

1. Hvaležna sem za moja zlata starša,
2. mojo staro mamo Nado,
3. da me je imel ata najrajši na svetu,
4. in da sem ga imela čast poznati.
5. Da me pozimi moj maček Lumpi tako rad greje,
6. način, kako me je moja psička Pika ob prihodu domov z veseljem vsakič pričaka ob vratih,
7. in da je sedem let moje življenje razveseljevala žal že pokojna kosmatinka Aja/Medo.
8. Da sem eno leto preživela na Portugalskem,
9. da imam priložnost preko prostovoljstva še naprej neformalno izobraževati otroke,
10. da sem s temi izobraževanji spremenila pogled marsikaterega otroka in odraslega.
11. Da sem se distancirala od ljudi, ki so mi jemali energijo,
12. in da sem še naprej obkrožena s tistimi, ki mi polepšajo vsakdan,
13. med katerimi je, brez pomislekov, na prvem mestu Taru,
14. kateri sem hvaležna, da mi je in mi še vedno v najbolj težkih trenutkih stoji ob strani,
15. in katera me sprejema natanko takšno, kakršna sem (in obratno).
16. Hvaležna sem za trdno streho nad glavo,
17. toplo posteljo,
18. tekočo, čisto in toplo vodo,
19. oblačila ter obutev,
20. in hrano na mizi.
21. Hvaležna sem, da sem bila dovolj vztrajna pri učenju angleščine,
22. da mi je kljub napovedim, da bom totalno zabredla, uspelo v prvo narediti poklicno maturo,
23. sploh pa, da mi je v prvo uspelo narediti matematiko (kar še danes smatram za znanstveno fantastiko).
24. Da sem leta nazaj pisala kratke zgodbe (fanfiction), katere so mi pomagale izboljšati moje pisanje,
25. da se je moj blog v skoraj dveh letih zelo "prijel",
26. in da je, kljub včasih neumnim objavam, še vedno bran.
27. Seveda sem hvaležna tudi za vse bralce, ki kliknete na mojo stran.
28. Hvaležna sem, da sem spoznala Miloša,
29. kateri me je naučil bolje govoriti in pisati v srbščini.
30. Da sem lani dobila dopust, da sem za štiri dni priletela v Slovenijo,
31. saj sem v Trbovljah preživela novo leto,
32. sploh pa sem hvaležna Marku, ki mi je pomagal pri največjem presenečenju mojega življenja.
32. Res sem hvaležna za vse izkušnje, kar se razmerij tiče, kajti iz čisto vsake izkušnje sem se ogromno naučila.
33. Hvaležna sem za to, da lahko nastopam pred kamero,
34. in da sem lahko članica Loke Studia.
35. Hvaležna sem, da znam ob prvem stiku dobro presoditi ljudi.
36. Hvaležna sem, da sem lahko plavala (se potapljala) v Atlantskem oceanu,
37. da sem lahko obiskala Lizbono,
38. in da sem lahko s svojo prisotnostjo razveseljevala ljudi v Santa Casi.
39. Hvaležna sem, da sem se lahko v mlajših letih učila igrati violino,
40. da sem lahko naredila intervju z Omarjem Naberjem,
41. in še pred tem, še v študentskih letih, intervju s Petrom Prevcem.
42. Hvaležna sem, da vidim,
43. da slišim,
44. da lahko v življenju izrazim svoje mnenje.
45. Hvaležna sem tudi vsem sošolcem iz osnovne in srednje šole, zaradi katerih sem dobila trdo kožo.
46. Hvaležna sem, da na svetu obstaja čokolada.
47. Hvaležna sem za svoj zimski plašč,
48. in rokavice, katere mi je spletla Taru.
49. Hvaležna sem, da svojim najbližjim s svojo prisotnostjo polepšam dan.
50. In nenazadnje, hvaležna sem, da živim.

Vir: Instagram

Priljubljene objave