Št. 43 - Črno oglje + zobje = Fail!

Tale zapis bi verjetno prej našli na blogu ene izmed beauty blogerk, kot pa na mojem blogu. A danes vam bom zaupala svojo izkušnjo z aktivnim ogljem.

Že na 1000 kilometrov je nekako jasno, da nisem beauty blogerka. Vedno, ko kupim nova ličila, jih enkrat uporabim, potem pa stojijo na polički dokler jim ne poteče rok trajanja.

Pač rada "furam" naravni videz, s čim manj stvarmi na obrazu. Saj ne rečem, ob posebnih priložnostih se potrudim, vzamem čas in se naličim. Ampak potem se moram zavestno opominjati, da moram roke držati stran od svojega obraza. Da ne bo šlo vse takoj v nič.

Tako na Instagramu ne sledim raznim novim lepotnim trendom in jih ne preizkušam. Vseeno pa se nisem mogla izogniti trendu beljenja zob s črnim ogljem. Preučevala sem tiste prej/potem slike in se spraševala, če zadeva dejansko deluje. In ker so se mi moji zobje zdeli malenkost rumenkasti, sem se odločila, da jih bom poskusila pobeliti na ta način. Konec koncev naj bi bil rezultat tudi do 9 odtenkov bolj beli zobje, vse to pa naj bi dosegla v udobju domače kopalnice. Jackpot!

Pa je zadeva res delovala? Na kratko: ne.

Kupila sem oglje, na kar je moj Padre pripomnil, da je bila ta poteza neumna odločitev. "Živiš v rudarskem mestu, zakaj nisi enostavno šla po "kuolm" in ga zdrobila?". Pa sem ga samo preslišala. Bom pa ja vse naredila tako, kot je treba. Da bo ja rezultat čim boljši.

No, po prvem ščetkanju sem res izgledala, kot da bi pojedla par kilogramov premoga. Umivalnik v kopalnici pa je ob vsakem izpiranju ust dobil lep črnobel vzorec. Skratka, rutino z ogljem sem izvajala dva tedna. Ko sem po dveh tednih z velikim upanjem primerjala prej/potem sliko, sem žalostno ugotovila, da zadeva pri meni ni delovala. Zobje so imeli še vedno isti odtenek. In sem vrgla puško v koruzo.

Mislim, da sem z raznimi lepotnimi Instagram trendi za kar nekaj časa opravila. A najboljši komentar mi je ob mojem neuspehu z beljenjem podala Mutti. "A moraš poskusiti res vsako traparijo, ki jo vidiš na internetu?".

Vsake pa res ne, lepo prosim. Ker, kako bi pa izgledala s podaljšanimi nosnimi dlakami? Ne, hvala!

Priljubljene objave