Št. 30 - Eno leto nazaj: vojna z bolhami

Včeraj mi je Facebook med mojimi spomini pokazal, da sem lansko leto posodobila svoj status z objavo o bolhah.

Celotno objavo lahko preberete tukaj, če pa vam ni do branja, pa je tukaj kratek povzetek: ena izmed punc iz stanovanja je takrat vanj prinesla bolhe.

"Že kak teden nazaj sva s Taru na najinih telesih opazili čudne pike. Vedeli sva, da niso od komarjev in da najverjetneje niso od pršic. Piki so bili majhni, rdeči, srbeli so pa ko hudič. Ko pa sem v sredo postiljala svojo posteljo, pa sem končno opazila eno, ki je brezskrbno skakljala po vzmetnici."

Še danes me kar zmrazi in strese, ko berem ta del bloga.

S Taru še vedno ne veva, katera izmed petih deklet je nepovabljene gostje prinesla v naše takratno domovanje. Se pa še predobro spomnim, kako sva se obe nekaj časa zbujali z nadležnimi in srbečimi rdečimi pikicami.

O tem, kako sem se med sprejanjem celotne sobe z insekticidom skoraj zadušila in imela vsega skupaj res že pol kufer, pa rajši sploh ne bom razpravljala.


Priljubljene objave