Št. 314 - Olaplex No. 3: ali ta stvar res deluje?

Ne morem skriti dejstva, da imam dolge lase. Včasih se mi zdijo predolgi, spet drugič si želim še daljše. Glede na dolžino mojih las je pričakovati, da se mi bodo cepili. In se mi, a ne toliko, da bi se morala ponovno ostriči čisto na kratko, kot sem to storila osem let nazaj. Ker enostavno ni šlo drugače.

Vsakih sedem ali pet dni svojim lasem privoščim tretma z masko in različnimi olji, katero na laseh pustim od ene ure pa vse do osem ur, odvisno, koliko časa imam. In pred dopustom sem jih v maski dobesedno utapljala, kajti vedela sem, da jih bosta sonce in morska voda zdelala še bolj, kot so že bili zdelani.

Po prihodu domov so bili moji lasje res potrebni striženja, obnovitvene nege in maske. Kajti po tuširanju sem jih komaj razčesala, sam postopek česanja je bil zelo boleč in cukajoč, lasje pa so izgledali, kot bi imela na glavi slamo. Kljub striženju so bili še vedno suhi, zato sem se odločila preizkusiti Olaplex. V preteklosti sem bila zelo skeptična do izdelkov, ki so obljubljali takšne in drugačne rezultate, kajti še vedno se kot pijanec plota držim prepričanja, da uničenim lasem ne pomaga nič drugega kot frizerske škarje. Zato sem dolgo premišljevala, če se Olaplex sploh splača naročiti. Pa sem vseeno tvegala in ga naročila preko spletne strani Star Beauty, kjer običajno ena 100 ml steklenička stane 27€. V paketu, katerega sem vzela jaz, pa sta bili dve 100 ml steklenički, zraven pa sem dobila še dva testna šampona in balzama ter "Anti frizz" olje za lase. Za vse skupaj sem plačala 54€.


Olaplex izdelki se najbolj uporabljajo pri barvanju ali beljenju las. Frizer s prvim in drugim korakom (No. 1 in No. 2) poskrbi, da se lasje med samim postopkom barvanja ne uničijo preveč. No. 3, katerega sem naročila sama, pa je namenjen domači uporabi. Čeprav sama nimam barvanih las, lahko izdelek uporabljamo tudi tiste, ki smo zadovoljne s svojo naravno barvo.

Olaplex sicer ni maska za lase, temveč samo nekakšen dodatek, ki naj bi obnavljal lasno strukturo. Moja Mutti (po izobrazbi frizerka) bi lahko tu šla v detajle o zgradbi in strukturi las, a ker izdelka ne pozna in z njim ni seznanjena, je v zadevo nisem hotela preveč vpletati.

Sama stvar mi je na prvi pogled delovala kot nekakšna emulzija. Za razliko od običajnih mask in balzamov Olaplex na otip ni masten, zato se tudi pri nanašanju brez rokavic z lahkoto spere s kože. Glede vonja sem pričakovala, da bo imel močan vonj po kemikalijah oziroma frizerskem salonu, pa me je nevsiljiv in prijeten vonj res presenetil.

Skladno z navodili sem si najprej lase umila, saj je Olaplex potrebno nanesti na čiste lase. Po šamponiranju nisem uporabila balzama za lase, ampak sem lase osušila s staro bombažno majico in po pramenih na njih začela nanašati Olaplex, saj morajo biti povsem obdani z njim. Lase sem zavila v kapo za tuširanje in ker v navodilih piše, da je treba izdelek na laseh pustiti čim dlje, sem si jih umila šele po štirih urah. Na nekaterih spletnih straneh in blogih sem prebrala, da so ga nekatere uporabnice za še boljši rezultat pustile na laseh čez noč. Za boljši učinek pa naj bi pri delovanju pomagala tudi toplota.

Že med samim izpiranjem so bili lasje veliko bolj mehki in svilnati. Ko pa so se popolnoma posušili, pa so bili še bolj sijoči ter mehkejši kot ponavadi in, mogoče se bo to smešno slišalo, ravno zaradi mehkobe so bili zelo "leteči", saj so mi ves čas uhajali izza ušes.

Ker svojih las ne barvam, ne morem podati mnenja, kako se obnese na barvanih laseh. A če se dobro obnese na nebarvanih, potem se verjetno dobro obnese tudi pri barvanih ali beljenih. Ne trdim, da je Olaplex čudežna rešitev za uničene in razcepljene lase, te je še vseeno potrebno ostriči. Lahko pa z njim "vzdržujete" zdravo stanje las in preprečite (pre)hitro lomljenje in cepljenje (kar je tudi moj namen). Cena je malenkost zasoljena, a ker izdelek ni pregost, ga brez problema uporabite večkrat, odvisno od dolžine in gostote las. Sama sem ravno zaradi teh dveh dejavnikov pri enem nanosu porabila pol stekleničke.

Skratka, nad izdelkom sem navdušena in presrečna, da deluje in denarja nisem vrgla skozi okno. Sicer sem zasledila, da sedaj obstajata tudi Olaplex šampon (No. 4) in balzam za lase (No. 5), a ker teh dveh izdelkov še ni v Sloveniji (na trg sta prišla komaj dva meseca nazaj), preko njihove uradne spletne strani pa izdelkov iz Amerike v Slovenijo ne pošiljajo, si ju nisem naročila. Če prideta izdelka v Slovenijo, ju definitivno preizkusim.

Priljubljene objave