Št. 266 - Cinnamon buns

Oziroma prevedeno cimetovi zvitki.

Prvič sem se z njimi srečala marca 2016 v Amarantu. Lauri in Taru sta jih z mojo pomočjo naredila za predstavitveni dogodek, ki smo ga organizirali prostovoljci (objava o tem se nahaja tukaj).

Takrat sem imela srečo, da sem opazovala Laurija pri delu. Enostavno sem vedela, da jih bom enkrat naredila tudi sama v Sloveniji in videti postopek priprave izpod rok pravega avtohtonega Finca mi je včeraj prišel zelo prav.

Čeprav sem nedavno bila na Finskem, cimetovih zvitkov nisem jedla, saj je pri njih to večinoma praznično pecivo, katerega naredijo ob večjih praznikih (npr. za božič). So se mi pa sploh v zadnjih dneh zelo luštali, zato sem na internetu poiskala recept in se odločila, da jih naredim.

Zakaj nisem za recept prosila Laurija ali Taru? Zato, ker bi trajalo stoletja, preden bi Taru recept svoje babice prevedla v angleščino, za Laurija pa nihče sploh ne ve, kje je. In sem se morala znajti sama. :P

Recept sem našla tukaj in ga 80% upoštevala. Testa nisem naredila "na roko", ampak sem za to uporabila kruhomat, zvitki pa so se pekli 25 minut, preden so bili pečeni.

Ampak ni važno, uspelo mi jih je narediti in lahko rečem, da so veliko boljši (mehkejši, puhasti) kot tisti s Portugalske. :)

Priljubljene objave