Št. 238 - Nohšiht

Včeraj in predvčerajšnjim sta v Trbovljah potekala Anduht in Nohšiht, vsakoletni prireditvi, ki ju občina Trbovlje organizira ob praznovanju občinskega praznika.

Za vse, ki ne poznate Zasavskega knjižnega jezika, si razlagi za ti dve besedi preberite na tej povezavi.

Sama nisem ravno ljubiteljica zabav in prireditev in sem se Nohšihta udeležila šele drugič. Ampak moram povedati, da sem se imela fajn. Tja sem šla sama, občasno sem videla Padreta, ki je zaradi funkcije predsednika Gasilske zveze Trbovlje kot neke vrste koordinator/logistik tekal sem ter tja po prizorišču, a sem kar hitro našla družbo in ravno to je bistvo takšnih prireditev. Da se ljudje družimo in imamo fajn. Kasneje se je zabavi pridružila tudi moja Mutti s svojimi sestričnami, po petih letih pa sem spet videla bivšo sosedo, ki se je med tem časom preselila na Švedsko, zdaj pa je na obisku v Sloveniji.


Skratka, res je bilo fajn. Za piko na i pa sem se slikala še z nekaterimi nastopajočimi. Manco Špik, Isaacom Palmo in Kingstoni. Odličen večer, res. ;)

Priljubljene objave