Št. 154 - Problem dolgih las

Svoje lase si puščam rasti že od leta 2015 in lepo skrbim za njih. Že pet let si jih ne barvam več. Za razna olja, maske in ostale stvari zapravim ogromno denarja, saj jim vsak teden privoščim razvajanje z masko in potem nekaj ur strašim naokoli s plastično vrečko na glavi, le redko pa jih ravnam ali kodram. Vse lepo in prav, ampak...

Pred kratkim mi jih je Mutti (po izobrazbi sicer frizerka) ostrigla za 8 centimetrov, ker sem med spanjem sama sebe cukala, ko sem se obračala po postelji. Pa se nikjer nič ne pozna, saj so še vedno zelo dolgi. In ravno zaradi dolžine las je umivanje postalo pravi mali projekt. Umivam si jih dva do trikrat na teden, sušenje na zraku pa traja do štiri ure. Ali več. Zatikajo se mi v verižico, zadrgo na bundi in ko jem, si jih moram obvezno speti v rep.

Da tega, da so lasje vsepovsod, niti ne omenjam. Največji problem imam po umivanju, ko iz odtoka pobiram svoje "špagete" in se sprašujem, če mi je tega res treba.

Ampak ja, je treba. In pustila si jih bom rasti, dokler bodo izgledali zdravi in kolikor mi bodo nerazcepljene konice to omogočale.

Vir: Instagram

Priljubljene objave