Št. 111 - Včasih sem bila fake ginger

Ko sem bila še neumna najstnica, sem res rada eksperimentirala s svojimi lasmi.

Lase sem si ravnala skoraj vsak dan, občasno pa tudi nakodrala. Kar se barvanja tiče, sem imela dvakrat blond pramene, dvakrat sem bila rdeča, dvakrat blond-ish, edino čisto črna nisem bila. Ampak vedno sem se kmalu barve naveličala in se vrnila nazaj na rjavo.

Od vseh barv sem se najbolje počutila kot rdečelaska. To dokazuje tudi fotografija ob strani. Posneta je bila v začetku leta 2008, ko sem obiskovala prvi letnik srednje šole, mislim, da smo bili takrat na neki ekskurziji v Ljubljani.

V tistem času je moj prepoznavni stil vseboval črna oblačila, rdeče lase, očala in zobni aparat, katerega pa se na sliki žal ne vidi. Glede na slikovni material nikakor ne morem zanikati, da sem bila "zelo" stylish petnajstletnica. :D

Včasih si prav želim, da bi imela sama naravno rdeče lase in zavidam tistim, ki so se z njimi že rodili. Nekako sem problem rešila z barvanjem. A problem pri rdeči barvi je ta, da se zelo hitro izpere, sploh če si lase kar pogosto umivaš. In potem imaš vsak teden na glavi različen odtenek rdeče, ko pa je barva že povsem sprana, pa spominjaš na golaž. Zato rajši vztrajam pri svoji naravni barvi.

Čeprav možnosti, da bom še kdaj po svetu hodila z rdečo glavo, ne izključujem. :)

Priljubljene objave