Št. 82 - Spodnji gasilski dom...

...bo zame vedno ostal spodnji gasilski dom.

To je kraj, kjer sem preživela prvi dve leti svojega življenja. Kraj, kjer sta vse do leta 2014 živela moja stara starša. In kraj, kjer sem preživela najlepše možno otroštvo.

Imela sem ta privilegij, da sem se lahko večino časa igrala med gasilskimi cevmi in občudovala gasilske avtomobile. Ni veliko otrok na tem svetu, ki se lahko pohvalijo s tem.

Še danes me kar malenkost stisne, ko se peljem mimo te rumeno-zelene stavbe. In vedno si rečem, da je res škoda, da se nihče ni bolj zavzel za ohranitev tega PIGDja. Kajti z vso zgodovino te stavbe in opremo, ki se je v njej nahajala, bi brez težav v Trbovljah odprli gasilski muzej.

Na fasado lahko obešate kakršnekoli table hočete, lahko ga preimenujete kolikor želite. A za nekatere izmed nas bo to za vedno ostal spodnji gasilski dom. Kraj, ki smo mu nekateri včasih rekli dom.


Vir: gasilci.org

Priljubljene objave