Št. 39 - Throwback: Intervju z Omarjem Naberjem

Četrtki naj bi bili namenjeni obujanju spominov iz preteklosti. Zato tudi ime "Throwback Thursday". Glej ga zlomka, danes je četrtek in zato bom delila prav poseben spomin na dogodek, ki sem ga izpeljala pred tremi leti.

Leta 2014, ko sem še bila pravi mali obsedenec z Evrovizijo, sem se za kratek čas pridružila spletnemu portalu WiwiBloggs. In takrat sem se odločila, da bom za začetek naredila par intervjujev s tistimi slovenskimi pevci in pevkami, ki so na kakršenkoli način vpleteni v to tekmovanje.

Od približno desetih oseb je bil Omar edini, ki mi je odgovoril na sporočilo in bil takoj za stvar. Da sva se o podrobnostih lažje dogovorila, sva si izmenjala številki in še danes je to najbolj slavna številka v mojem telefonskem imeniku. :)

V celotno zadevo sem za tehnično pomoč "potunkala" še prijateljico Majo, ki pa je bila tega povabila res vesela. Z Omarjem sva se dobili v bližini njegovega doma v Ljubljani in po kavici smo v pol ure posneli vse potrebno. Sicer je na koncu iz polurnega posnetka bila objavljena krajša različica intervjuja, a svojega veselja ob objavi videa ne morem opisati z besedami.

In to je zgodba o tem, kako sem lepega junijskega dne leta 2014 na igrišču za blokom, kjer živi, v angleščini klepetala z Omarjem. Naj tukaj še omenim, da večjega gentlemana od njega še nisem srečala.

Kljub vsemu se danes še vedno malenkost skremžim ob ogledu videa. V teh treh letih in pol so moji lasje pridobili na dolžini, postava izgubila na kilogramih, moja angleščina pa se je še dodatno izboljšala.

Seveda sem še vedno ponosna na intervju in dejstvo, da je bil Omar ves navdušen, kako sem pri enaindvajsetih letih tekoče govorila angleško.

Še danes je to najboljši kompliment, kar sem jih v življenju prejela. :)


Priljubljene objave