Št. 16 - Kaja, ti si ena navadna budala

In res sem ena navadna budala. Budala, ki je potrebovala skoraj pet let, da se je premaknila naprej.

Ko sedaj gledam nazaj, opažam, da sem se pet let vrtela v začaranem krogu. Se z glavo zabijala v zid, ki se nikakor ni hotel podreti. Se ob vsakem neuspehu še bolj zaganjala naprej. Prelila toliko solz, da bi z njimi lahko brez skrbi odprla termalni kompleks. In upala, da mogoče pa enkrat le bo. Če si bom dovolj močno želela in dovolj dolgo delala na tem. In se še vedno zabijala z glavo v isti zid.

Potem pa me je nekega dne popolnoma streznilo. Da nočem tega, da so se stvari spremenile in da sem resnično vesela, da nič ni bilo. In puf... Vsi občutki, vsa čustva in vse želje so izginile. Kot, da nikoli ne bi bile prisotne. Ko so izginile še zadnje misli iz mojih možganov, sem olajšano pomislila, da sem končno svobodna.

Pol desetletja je trajalo, da sem se premaknila z mrtve točke. Well, about fucking time!

Vir: Instagram

Priljubljene objave