Št. 66 - Najboljši možni tim

Skozi leta se je okoli mene nabirala le drama.
In vi se sprašujete, zakaj sem najrajši sama?

Ne prenesem hinavcev ter lažnih besed,
ki ljudje v obraz mi mečejo jih spet.
Ne maram ljudi, ki z užitkom govorijo,
da moje težave "I don't give a shit" se jim zdijo.

Nekateri so rekli, da vse le simuliram.
Takšnih zdaj sploh več ne kontaktiram.
Potem so tu tisti, ki me kujejo v nebo.
Zanje sem dobra le, ko potrebujejo me zelo.

Ali pa tisti, ki moje nasvete iščejo,
pa me potem iz svojega življenja izbrišejo.
Takšnim zdaj dajem še zadnji nasvet:
dobro premislite, preden me kličete spet.

Družina naj bi bila nek varen pristan,
za njih naredila bi marsikaj, priznam.
A včasih je presenetljivo ravno to,
da tudi najbližji prizadene te zelo.

V takšnih trenutkih res pogrešam njo.
Saj živi tam, kjer je sneg in hladno.
Ob njej sem podrla vse zidove svoje,
šli sva tudi skozi res težke plesnive boje.

Prav vsak dan se glupim foram smejiva
in si življenjske nasvete deliva.
Zelo podobni, a tako različni
našli sva se dve gospodični mični.

Skupaj sva res najboljši možni tim.
Še danes mi reče: "Daj, ne bodi taka drama queen".

Vir: Facebook

Priljubljene objave